FAQ – często zadawane pytania

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia pojedynczego produktu wynosi ok. 2-4 dni roboczych. Przy zamówieniu większej ilość produktów, czas ten może się wydłużyć. Należy pamiętać o doliczeniu czasu dostawy (około 2 dni roboczych).

2. Jak złożyć zamówienie?

Wystarczy wybrać interesujący Cię produkt, następnie wybrać rozmiar i dodać go do koszyka. Po wypełnieniu formularza i opłaceniu zakupu, przystępujemy do produkcji.

3. Czy mogę zrealizować zamówienie na 1 sztukę produktu?

Oczywiście! Realizujemy zamówienia już od 1 sztuki, chyba że nazwa i opis danego produktu mówi inaczej, np. Zestaw 3 koszulek. W takim przypadku realizowane jest minimum 3 koszulek z nadrukiem.

4. Zamówienie zostało zrealizowane, gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki?

W przypadku zrealizowanego i wysłanego zamówienia system na podany w zamówieniu e-mail wysyła informację z nr przesyłki.

5. Jaki jest czas i koszt wysyłki zamówienia?

Wysyłka trwa zazwyczaj do 2 dni roboczych. Koszt dostawy to 14 zł.

6. Mieszkam za granicą a chciałbym zamówić u Was koszulkę, czy jest to możliwe?

Tak, istnieje taka możliwość. Należy się wcześniej skontaktować z nami, aby ustalić cenę przesyłki do wybranego kraju.

7. Chciałbym zamówić odzież, której nie ma w ofercie. Co mogę zrobić?

Napisz do nas! Stale dodajemy nowe produkty w naszym sklepie, możliwe że wybrana przez Ciebie odzież jest już dostępna.

8. Z jakich materiałów wykonane są Wasze koszulki?

Koszulki wykonane są z wysokiej jakość bawełny. Specyfikacja materiału każdej koszulki znajduje się w opisie produktu.

9. Jakie wymiary mają Wasze koszulki?

Wymiary odzieży dostępnej w sklepie, znajdziesz w zakładce „Tabela rozmiarów” na dole strony.

10. Czy można zrobić koszulki z dowolnym nadrukiem np. Nosacz Janusz?

Oczywiście że tak! Realizujemy indywidualne zlecenia. Jeśli nie masz własnego projektu, nasi graficy zaprojektują go dla Ciebie.

11. Zamówiłem koszulkę z własnym nadrukiem w złym rozmiarze, co mam zrobić?

Każde zamówienie jest realizowane bezpośrednio dla indywidualnego klienta, dlatego też w takim przypadku zamówienie nie podlega zwrotowi.

12. Zamówiona przeze mnie odzież ma niekompletne nadruki, co mam zrobić?

W takim przypadku skontaktuj się z nami mailowo najszybciej jak to możliwe. Zrekompensujemy naszą pomyłkę.

13. Chciałem zrobić bluzę z obrazem, lecz po przybliżeniu widać że grafika jest słabej jakości. Czy nadruk będzie ładny i ostry?

Jakość nadruków na tekstyliach zależy od jakości pliku, z którego mamy drukować. Najlepiej, żeby grafika posiadała minimum 150 dpi w danym rozmiarze. Wtedy nadruk będzie dobrej jakości. Informujemy również, że nasz zespół w przypadku słabej jakości plików, odrzuci projekt nadruku.

14. Mam zdjęcie koszulki z nadrukiem. Chciałbym taki sam nadruk na swojej koszulce, co mam zrobić?

Napisać do nas wiadomość poprzez formularz kontaktowy, dostępny na naszej stronie lub bezpośrednio na adres: kontakt@gitkoszulki.pl

Nasi graficy zajmą się Twoim projektem.

15. Moje zamówienie zostało nieprawidłowo wykonane, co mam zrobić?

Prosimy o skontaktowanie się z nami pod adresem mailowym: kontakt@gitkoszulki.pl

16. W jakim formacie mogę wysłać pliki do druku?

Akceptujemy format PNG w rozdzielczości minimum 150 dpi.